FAQ

FAQ

Hoe kan ik mijn bestelling plaatsten?

  1. Plaats één of meerdere artikelen in de winkelwagen. 
  2. Kies voor 'verder winkelen' of selecteer een betaalwijze en 'bestelling afronden'. 
  3. Vul je NAW gegevens in als gast of maak een account aan. In het veld opmerkingen kan een afwijkend afleveradres ingevuld worden. Mocht je nog aanvullende wensen of opmerkingen hebben dan kun je die hier ook noteren.
  4. Vervolgens dien je akkoord te gaan met de algemene voorwaarden en kun je de bestelling bevestigen. 
  5. Je ontvangt direct onze orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Mocht je geen orderbevestiging hebben ontvangen, laat dit dan per e-mail weten dan zoek ik uit wat er mis is gegaan. 
  6. Om de bestelling af te ronden, verricht je de betaling

Hoe kan ik betalen?

Dit kan via iDEAL (via Klarna) en is gratis. 

  • Je hebt je bestelling afgerond en bevestigd;
  • Vervolgens wordt het betalingsproces opgestart (in een beveiligde omgeving van Klarna);
  • Selecteer je bank;
  • Klarna biedt je een aantal mogelijkheden waaruit je kunt kiezen (niet voor iedereen beschikbaar)
  • Achteraf betalen
  • iDEAL
  • Eenmalige machtiging
  • Creditcard
  • Online overschrijving via Sofort: Dit is ook beschikbaar voor België
  • Er wordt gevraagd om een aantal gegevens in te vullen;
  • Je betaling autoriseren;
  • Parfum & Thuis ontvangt een bericht dat de betaling is ontvangen
  • Wil je betalen bij afhalen dan is er de mogelijkheid om te betalen via Pin, Tikkie of contant.

Hoe worden de verzendkosten berekend? 
Er worden twee verschillende verzendtarieven gehanteerd. Voor brievenbuspost rekenen wij € 4,50 en voor pakketpost (incl. track & trace) rekenen wij € 7,50. Wij verzenden met PostNL. Deze tarieven omvatten de verpakkings- en verzendkosten. De tarieven kunnen worden aangepast conform de markt. Indien dit het geval is wordt dit ruim van te voren aangekondigd. Woont u in het buitenland neem dan contact met ons op voor de verzendkosten.

Hoe worden de producten verpakt?
Brievenbuszendingen versturen wij in luchtkussenenveloppen of brievenbusdoosjes. Pakketpost wordt verstuurd in een grotere doos. Wij zorgen er ten alle tijde voor dat de zendingen goed worden verpakt. 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?                                                                                                                                                           De levertijd bedraagt ca. 1-3 (werk)dagen. De bestelling wordt zo snel mogelijk verzonden. Indien het pakketje is verzonden, krijg je een e-mail met daarin, indien van toepassing de track en trace code. Parfum & Thuis is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens het transport. 

Ik heb een probleem, waar kan ik terecht? 
Wij doen ons best om alle artikelen zo goed mogelijk te verpakken voor verzending. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen gebeuren dat iets beschadigd of zoek raakt. Neem dan contact met ons op en dan zoeken we samen naar een oplossing. 

Ik probeer te bellen maar er wordt niet opgenomen, wat nu?                                                                                                                                                     Naast de webshop ben ik ook 36 uur per week werkzaam bij een bedrijf, hierdoor ben ik niet altijd evengoed te bereiken. Laat een bericht achter op de voicemail of stuur een Whatsapp. Zodra ik in de gelegenheid ben zal ik hierop reageren. Telefoonnummer: 06-41291952

Wat zijn de levertijden?                                                                                                                                                                                                                            De levertijd bedraagt ca. 1-4 (werk)dagen. Sommige producten worden vers voor je gemaakt nadat je de bestelling hebt geplaatst, dit om te zorgen dat je een zo lang mogelijke geurbeleving van je gekochte product hebt hierdoor kan het echter zijn dat je bestelling een langere levertijd heeft. Je wordt hier altijd van op de hoogte gesteld. De bestelling wordt daarna zo snel mogelijk bij de vervoerder aangeboden. Indien het pakketje is verzonden, krijgt u hiervan een e-mail. Parfum & Thuis is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens het transport. Je ontvangt per e-mail een track & trace code van je bestelling indien deze als pakketpost is verzonden. 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?                                                                                                                                                                                                      Het is mogelijk om bestelde artikelen zelf af te halen. Bij het plaatsen van je bestelling kies je voor bestelling afhalen bij winkelier.
Middels een e-mail laten we je weten wanneer je bestelling klaar ligt en kan er een afspraak worden gemaakt voor het halen van je bestelling.

Heb ik ook garantie op de bestelde artikelen?                                                                                                                                                                               Mijn producten worden met de grootst mogelijke zorg en liefde gemaakt. Toch komt het voor dat een product niet aan je verwachting voldoet of dat er tijdens het transport iets is gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek mij hiervan op de hoogte te stellen. Indien het gebrek binnen de garantie valt dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor vervanging en indien mogelijk voor reparatie.

Let op! Waxmelts worden gemaakt van 100% sojawax en parfumolie. Bij morsen of omstoten kan dit lelijke vlekken opleveren op je meubilair, kleding etc. Deze “ongelukken” vallen niet onder de garantie.

Is er tijdens het transport iets kapot gegaan dan verzoek ik jou mij hiervan per ommegaande op de hoogte te stellen middels het maken van een foto(‘s), een omschrijving van het probleem en deze tezamen met je naam en factuurnummer te sturen naar info@parfumthuis.nl of middels Whatsapp te sturen naar 06-41291952.

Ik heb een klacht, en nu?                                                                                                                                                                                                                 Ben je niet tevreden? Laat het ons weten Voor het melden van een klacht kun je een mail sturen naar info@parfumthuis.nl. Wij verzoeken je om de klacht binnen enkele dagen per e-mail aan ons kenbaar te maken.
Wij zullen, in overleg met jou, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Vermeld in de mail minimaal je naam en factuurnummer. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. Leidt dit niet tot een oplossing?

Sinds 15 februari 2016 is er de mogelijkheid voor consumenten in de EU klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De portokosten voor het retourneren van een artikel met een klacht komen in eerste instantie voor eigen rekening. Deze kosten zullen gecrediteerd worden indien de klacht gegrond verklaard wordt.

Houd je aan de voorschriften met betrekking tot het gebruik van de gekochte artikelen. Alle artikelen dienen buiten bereik van kinderen te worden bewaard. Pas op met vuur. Laat een oliebrander nooit branden zonder jou (ouderlijk) toezicht

Mag ik een suggestie geven voor een artikel of geur?                                                                                                                                                         Doordat we veel zelf maken, is er ook veel mogelijk. Mail je idee/suggestie naar info@parfumthuis.nl samen gaan we kijken wat de mogelijkheden zijn.

Ik heb een andere vraag hoe krijg ik hier antwoord op?                                                                                                                                                             Staat het antwoord van je vraag er niet tussen? Mail je vraag naar info@parfumthuis.nl ik probeer je vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

© 2018 - 2021 Parfum & Thuis | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel